Ανακοίνωση για την πλήρωση των κάτωθι επί θητεία θέσεων ειδικευόμενων ιατρών του κλάδου ΕΣΥ στο βαθμό του Επιμελητή Β’ για τα αντίστοιχα Τμήματα του Νοσοκομείου.

1. Μια (1) θέση Αναισθησιολογίας
2. Μια (1) θέση Ψυχιατρικής

Α. Για τις παραπάνω θέσεις γίνονται δεκτοί ως υποψήφιοι όσοι έχουν:

α. Ελληνική Ιθαγένεια πλην όσων προέρχονται από Κράτη Μέλη της Ε.Ε.
β. Άδεια άσκησης ιατρικού επαγγέλματος
γ. Τίτλο αντίστοιχης με την θέση ιατρικής ειδικότητας
δ. Ηλικία που να μην υπερβαίνει το 50ο έτος για τους Επιμελητή Β

Β. Οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν τα εξής δικαιολογητικά εις τριπλούν:
1. Αίτηση – δήλωση σε ειδικό έντυπο το οποίο βρίσκεται αναρτημένο στον ιστότοπο του Υπουργείου Υγείας (www.moh.gov.gr), στον ιστότοπο των Δ.Υ.Πε. και των Νοσοκομείων ή χορηγείται από το Νοσοκομείο. Η αίτηση -δήλωση συμπληρώνεται με ακρίβεια και σε όλα τα στοιχεία που περιλαμβάνει. Αιτήσεις σε άλλο έντυπο ή αιτήσεις στις οποίες δεν έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαιτούμενα στοιχεία, δεν γίνονται δεκτές.

2. Φωτοαντίγραφο πτυχίου. Σε περίπτωση πτυχίου πανεπιστημίου κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαιτείται και φωτοαντίγραφο επίσημης μετάφρασης. Σε περίπτωση πτυχίων από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, απαιτείται φωτοαντίγραφο του ξενόγλωσσου πτυχίου, φωτοαντίγραφο επίσημης μετάφρασης και φωτοαντίγραφο της απόφασης ισοτιμίας του ΔΟΑΤΑΠ.
3. Φωτοαντίγραφο απόφασης άδειας άσκησης ιατρικού επαγγέλματος.
4. Φωτοαντίγραφο απόφασης χορήγησης τίτλου ειδικότητας.
5. Βεβαίωση του οικείου Ιατρικού Συλλόγου στην οποία να βεβαιώνεται ο συνολικός χρόνος άσκησης του ιατρικού επαγγέλματος, η ασκούμενη ειδικότητα και ο συνολικός χρόνος άσκησής της.
6. Πιστοποιητικό γέννησης ή φωτοαντίγραφο του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή φωτοαντίγραφο διαβατηρίου όταν πρόκειται για πολίτη κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

7. Βεβαίωση εκπλήρωσης υπηρεσίας υπαίθρου ή βεβαίωση νόμιμης απαλλαγής εκδοθείσα από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας η οποία εκδίδεται από το Υπουργείο Υγείας. Σε περίπτωση μη κατοχής της παραπάνω βεβαίωσης πρέπει μέχρι την λήξης της προκήρυξης να γίνει υπεύθυνη δήλωση από την οποία να προκύπτει ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης για την έκδοση της εν λόγω βεβαίωσης που έχει υποβληθεί από τον υποψήφιο στο Υπουργείο καθώς και την υποχρέωση του να την καταθέσει συμπληρωματικά όταν εκδοθεί στην Γραμματεία του αρμόδιου για την κρίση Συμβουλίου το αργότερο μέχρι τη διαβίβαση των αιτήσεων υποψηφιότητας στου εισηγητές.

8. Υπεύθυνη δήλωση του υποψήφιου για διορισμό ιατρού, στην οποία να αναφέρονται τα εξής:
(α) ότι δεν έχει αρνηθεί διορισμό σε θέση του κλάδου ιατρών Ε.Σ.Υ. ή σε αντίθετη περίπτωση, ότι έχουν συμπληρωθεί πέντε (5) χρόνια από την παρέλευση της προθεσμίας ανάληψης υπηρεσίας,
(β) ότι δεν έχει παραιτηθεί από θέση του κλάδου ιατρών Ε.Σ.Υ. πριν από τη συμπλήρωση δυο (2) χρόνων από το διορισμό του ή σε αντίθετη περίπτωση ότι έχουν συμπληρωθεί πέντε (5) χρόνια από την ημερομηνία παραίτησής του.

9. Υπεύθυνη δήλωση του υποψήφιου για διορισμό ιατρού, στην οποία να αναφέρεται ότι δεν υπηρετεί στο Ε.Σ.Υ. ή ότι έχει υποβάλλει παραίτηση από τη θέση ιατρού κλάδου Ε.Σ.Υ. στην οποία υπηρετεί. Η παραίτηση θα πρέπει να έχει υποβληθεί στον φορέα που υπηρετεί ο υποψήφιος, μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής δικαιολογητικών της εκάστοτε προκήρυξης.

10. Βιογραφικό σημείωμα στο οποίο να αναγράφονται περιληπτικά τα ουσιαστικά προσόντα του υποψήφιου και ιδιαίτερα εκείνα που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 37 του Ν.2519/1997 (ΦΕΚ 165 Α’). Εκτός από αυτά ο υποψήφιος μπορεί να συμπληρώσει το βιογραφικό σημείωμα με κάθε στοιχείο που κατά την κρίση του αποτελεί ουσιαστικό κριτήριο για την κρίση και αξιολόγηση του από το Συμβούλιο κρίσης.
11. Για την απόδειξη των ουσιαστικών προσόντων που αναφέρονται στο βιογραφικό σημείωμα, απαιτείται η υποβολή επίσημων πιστοποιητικών ή βεβαιώσεων.

12. Οι επιστημονικές εργασίες αναφέρονται στο βιογραφικό σημείωμα του υποψηφίου περιληπτικά. Ανάτυπα δημοσιευμένων επιστημονικών εργασιών και επιστημονικά περιοδικά στα οποία έχουν δημοσιευθεί τέτοιες εργασίες, υποβάλλονται κατά την κρίση του υποψηφίου. Επιστημονικές εργασίες γραμμένες σε ξένη γλώσσα πρέπει να υποβάλλονται και μεταφρασμένες στην ελληνική γλώσσα.
13. Οι πολίτες κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να υποβάλλουν βεβαίωση γνώσης της ελληνικής γλώσσας, η οποία χορηγείται μετά από εξετάσεις ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕ.Σ.Υ.) κατά τα οριζόμενα στην Δ/10424/31-3-1993 (ΦΕΚ 263 Β’) υπουργική απόφαση. Για τους ιατρούς που είναι απόφοιτοι Ελληνικού Πανεπιστημίου ή έχουν αποκτήσει τίτλο ειδικότητας στην Ελλάδα, δεν απαιτείται βεβαίωση γνώσης της ελληνικής γλώσσας.

14. Όλα τα ξενόγλωσσα πτυχία και πιστοποιητικά θα πρέπει απαραιτήτως να έχουν μεταφραστεί επίσημα στην ελληνική γλώσσα από τις αρμόδιες προς τούτο αρχές της ημεδαπής. Στα απλά φωτοαντίγραφα των ξενόγλωσσων πτυχίων και πιστοποιητικών θα πρέπει να φαίνεται και η σφραγίδα της Χάγης (APOSTILLE) που έχει τεθεί στο πρωτότυπο πτυχίο ή πιστοποιητικό.

Γ. Η Αίτηση – Δήλωση και όλα τα δικαιολογητικά υποβάλλονται στη Γραμματεία του Γενικού Νοσοκομείου «Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλληνίας» σε τρία (3) αντίγραφα, μέσα σε προθεσμία είκοσι (20) ημερών, ήτοι από 24-8-2016 έως και 12¬9-2016
Αιτήσεις – δηλώσεις μαζί με τα δικαιολογητικά, μπορούν να υποβάλλονται και ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή ή με εταιρεία ταχυμεταφοράς, μέσα στην ορισθείσα προθεσμία, εις τριπλούν, στη Γραμματεία του Νοσοκομείου στη διεύθυνση «Γενικό Νοσοκομείο Κεφαλληνίας , Σουηδίας, ΤΚ 28100, Αργοστόλι Κεφαλληνίας». Για τις αιτήσεις αυτές η ημερομηνία υποβολής προκύπτει είτε από τη σφραγίδα του ταχυδρομείου είτε από το αποδεικτικό παράδοσης στην εταιρεία ταχυμεταφοράς.

Αιτήσεις – δηλώσεις που υποβάλλονται μετά τη λήξη της προθεσμίας, δεν γίνονται δεκτές.
Κάθε υποψήφιος μπορεί να διεκδικήσει και να κριθεί για περισσότερες της μιας θέσης αλλά για κάθε θέση πρέπει να υποβάλλει ξεχωριστή αίτηση-δήλωση με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Από το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Νοσοκομείου, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παίρνουν κάθε συμπληρωματική πληροφορία στο τηλέφωνο 26710-38050 και 26710-38026.

Δ. Η απόφαση – προκήρυξη αναρτάται στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3861/2010 (ΦΕΚ 112 Α’) και κοινοποιείται στον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο και στους κατά τόπους Ιατρικούς Συλλόγους, ενώ αποστέλλεται και στη 6η Δ.Υ.ΠΕ. Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων, Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας προκειμένου να αναρτηθεί στον ιστότοπό της.

Τελευταία Ανακοίνωση Π.Ι.Σ.

  • Χορήγηση δωρεάν ψηφιακής υπογραφής στα μέλη του Συλλόγου

    Αξιότιμες/οι συνάδελφοι,

    Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εξασφάλισε τη δυνατότητα δωρεάν χορήγησης ψηφιακής υπογραφής στους γιατρούς που είναι εγγεγραμμένοι στους Ιατρικούς Συλλόγους της χώρας.

    Σκοπός είναι η διευκόλυνση της ψηφιοποίησης διαδικασιών και ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων με χρήση ψηφιακής υπογραφής. Οι ψηφιακές υπογραφές έχουν νομική ισχύ ισοδύναμη ιδιόχειρης υπογραφής, επειδή συνδέονται κρυπτογραφικά με το υπογεγραμμένο έγγραφο και μπορούν να επαληθευτούν.

Ορκος του Ιπποκράτη

Ιπποκράτης"Ὄμνυμι Ἀπόλλωνα ἰητρὸν, καὶ Ἀσκληπιὸν, καὶ Ὑγείαν, καὶ Πανάκειαν, καὶ θεοὺς πάντας τε καὶ πάσας, ἵστορας ποιεύμενος, ἐπιτελέα ποιήσειν κατὰ δύναμιν καὶ κρίσιν ἐμὴν ὅρκον τόνδε καὶ ξυγγραφὴν τήνδε..."

Ο Σύλλογος

Ιατρικός Σύλλογος ΚεφαλονιάςΗ Σύσταση του Ιατρικού Συλλόγου Κεφαλληνίας φέρει ημερομηνία 07/03/1924.

Η Πρώτη Γενική Συνέλευση των μελών του Ι.Σ.Κ. για ανάδειξη Προέδρου και Μελών Διοικητικού και Πειθαρχικού Συμβουλίου, κατόπιν αρχαιρεσιών, που είναι καταγεγραμμένη στο αρχείο φέρει την ημερομηνία: 20/06/1954

 

 

Ωράριο Λειτουργίας

Το ωράριο εξυπηρέτησης του συλλόγου είναι:

ΔΕΥ-ΤΡΙ-ΠΕΜ-ΠΑΡ: 10:00 - 14:00
ΤΕΤ: 15:00 - 19:00

Αυστηρά κατόπιν ραντεβού

Για έκδοση οποιουδήποτε πιστοποιητικού ή εργασίας απαιτείται τουλάχιστον 1 εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία της αίτησης καθώς και η πλήρης εξόφληση των οικονομικών σας οφειλών προς τον ΙΣΚ.

 

Π.Ι.Σ.

Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος

 

Διεύθυνση

Λεωφόρος Βεργωτή 20
Αργοστόλι, Κεφαλονιάς